ר"מ פורטוגל לשעבר, אנטוניו גוטרש, נבחר למזכ"ל האו"ם הבא

"אנו מצפים לקידום היוזמה למינוי שליח מיוחד באו"ם לנושא המאבק באנטישמיות העולמית, ולקבלת אחריות על ידי האו"ם על החזרת גופותיהם של הדר גולדין ואורון שאול ז"ל משבי חמאס"
איתי גדסי 3 Comment on ר"מ פורטוגל לשעבר, אנטוניו גוטרש, נבחר למזכ"ל האו"ם הבא

המזכ"ל החדש צפוי להיכנס לתפקידו בתחילת חודש ינואר הקרוב ובעקבותיו יבוצעו מספר רב של מינויים ושינויים בצמרת הארגון • דנון: מצפה שהאו"ם תחת מנהיגותו יהווה גוף הוגן ברוח מייסדיו

אנטוניו גוטרש צילום: ויקיפדיה
"אנו מצפים לקידום היוזמה למינוי שליח מיוחד באו"ם לנושא המאבק באנטישמיות העולמית, ולקבלת אחריות על ידי האו"ם על החזרת גופותיהם של הדר גולדין ואורון שאול ז"ל משבי חמאס"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מועצת הביטחון של האו"ם הודיעה היום (ד'), כי ראש ממשלת פורטוגל לשעבר והנציב העליון של סוכנות הפליטים של האו"ם בהווה, אנטוניו גוטרש, נבחר פה אחד לכהן כמזכ"ל האו"ם הבא.

מועמדתו של אנטוניו גוטרש, ראש ממשלת פורטוגל לשעבר והנציג העליון של האו"ם לענייני פליטים, לתפקיד מזכ"ל האו"ם אושרה היום על ידי המדינות החברות במועצת הביטחון של הארגון, ללא הסתייגויות. מחר צפויה להיערך ההצבעה הרשמית בנושא, ובה המינוי יתקבל באופן סופי.

גוטרש הגיב להחלטה בחשבון הטוויטר שלו ומסר: "לכבוד הוא לי, אני מאושר".

שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, הגיב על בחירתו של גוטרש ואמר: "אני מברך את מר גוטרס על בחירתו ומאחל לו הצלחה רבה בתפקיד חשוב זה. מדינת ישראל מקווה ומצפה שהאו"ם תחת מנהיגותו יהווה גוף הוגן ברוח מייסדיו, שיודע להבדיל בין טוב לרע, ויפסיק את האובססיה נגד ישראל", אמר דנון והוסיף: " אני מקווה ששינוי בהנהגה יוביל להפסקת העוינות כלפי ישראל".

המזכ"ל החדש צפוי להיכנס לתפקידו בתחילת חודש ינואר הקרוב ובעקבותיו יבוצעו מספר רב של מינויים ושינויים בצמרת הארגון.

"אנו מצפים לקידום היוזמה למינוי שליח מיוחד באו"ם לנושא המאבק באנטישמיות העולמית, ולקבלת אחריות על ידי האו"ם על החזרת גופותיהם של הדר גולדין ואורון שאול ז"ל משבי חמאס", סיכם השגריר דנון.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    את זה נראה בהמשך.. בתקוה שיותר טוב מהקוף באן קי מון.

  2. 1

    ה' יעזור נקווה שבאמת הגוטרש הזה יזדהה יותר כאוהב ישראל ימים יגידו, באן קי מון ארור שונא את ישראל בדם סופסוף הלך הביתה